Mys!

2011-02-13 @ 19:07:04

Idag är det en sån där jobbig Söndag känner jag, men det endast för jag har haft en så bra och mysig helg så jag vill inte att den tar slut! :) Jo på ett sett vill jag de.. Så Michelle och Max kommer hem nångång!! Dom kommer inte hem förns imorron, Johnny ska vara hemma med dom imorron så jag kan ta Maja till läkarn utan att behöva ta med mig alla 4 barna dit och för att jag vill vara helt säker på att Max inte kräks nåt mer, japp de låter jävligt själviskt MEN efter en hel vecka med barn som hostar lungorna å spyorna ur sig och magsjuka och spyor i sängar, på golven ja ÖVERALLT och min egna onda mage så känner jag att jag behöver vara självisk för att få nån chans att vila upp mig lite iaf så ja jag är självisk idag och de står jag för!

Helgen började med att vi åkte ner till båthamn i Hackås en sväng så Mattias fick leka av sig lite i snön med barna sen åkte vi till momma och Alf-Erik och va där tills Johnny och Elin kom och hämtade Michelle ch Max, efter det åkte jag, Maja och Albin hemåt.. va in på affärn och handlade lite "fredagsmys" som vi skulle mumsa i oss framför nå skit på tvn ;) men då ringde Jan-Olov och tyckte att vi kunde komma hem till han istället, så vi packade lite och åkte dit, men vi bytte bara bil för han skulle provköra den "nya" bilen han köpt, så vi styrde saaben in till stan MEN väl där så ringde den där förbannade taxi telefonen så det vart driven på donken sen till Gärdsta, där lämna han bara av oss för att sen skynda sig iväg å köra folk.. när han kom tillbaka vid 2 tiden på natten låg vi givetvis och sov, men vi fick ju hejja på han en stund innan han va tvungen att fara på Lördag morron igen ;)
Vi for hem till Hallen igen, men sen framåt eftermiddan kom Jan-Olov hit med lite mat så de vart bestämt att vi följde med han till Gärdsta även då och det va riktigt trevligt, men även Lördan avbröts med en körning.. den va iofs inte förns på natten så vi hann iaf umgås och prata och jag hann till och med gå å lägga mig å sova innan han for ;)
Och dagen har vi alla spenderat i Sanne :)

Imorron blir det doktorn med lilla Maja, och så är det ju faktiskt alla-hjärtans dag så barna ska ju givetvis få ge nåt fint till Jan-Olov.

Det här blev mycket längre än jag hade tänk innan ;)
Nu ska jag se "teen mom" :)

Kommentarer
    Postat av: stina

    Men lilla du...

    När ska du och jan-olov bli tillsammans igen?? ;)

    Nu väntar jag ju på att det ska gå bra förer igen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: