Mål/Drömmar/Önskningar

2011-02-09 @ 14:19:47

Jaha ja... vad har jag för mål, drömmar och önskningar då.. ;)

Mål:
Ett mål jag iaf har det är att få ett bra jobb som jag trivs med, men jag kan helt ärligt säga att jag fortfarande inte vet vad jag vill ha för utbildning och det är fan pinsamt! :/ men så är det..
Jag skulle vilja göra lite allt möjligt, jag vill jobba i en liten butik eller driva ett eget café eller jobba på restaurang (som jag gjort ganska mycket) MEN jag vill inte att mitt liv ska gå ut på att jobba och ha barna på dagis eller hos barnvakter så just restaurang jobbet får nog vänta om jag inte kan hitta nåt ställe där jag kan jobba mån-fre och sluta vid kl 4 halv 5 och bara kanske var 3:e helg, kan nog va rätt svårt ;)
I övrigt så är det att få ordning på min ekonomi igen!

Drömmar:
En del av mina drömmar handlar också om ekonomin, jag vill verkligen få ordning på den igen och det SKA jag lyckas med.. så det så! :)
Och det klassiska.. ha pengar så det räcker och gärna blir över varje månad..

Önskningar:
Just nu önskar jag att barna sov allihop så jag fick sova en stund ;) mitt huvud dödar mig snart..
Men bortsett från det så önskar jag nåt som jag faktiskt inte tänker skriva här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: