Lista!

2011-02-25 @ 21:56:20

Är du allergisk mot nåt? Nope.. skulle kunna va när barna GNÄLLER då.. Det gillas inte, då får jag typ huvudvärk och börjar kallsvettas ;)
Vad gör du på dagarn? Jag tar hand om mina 4 barn, städar, tvättar, DISKAR, pratar i telefon, lagar mat och städar lite mer! :)
Vilken är din favorit färg? Ja jag skulle ju vilja säga rosa MEN jag gillar så många färgar svart tex är en stor favorit också..
Har du några husdjur? Nope, hade en katt när vi bodde i Gärdsta å där bor han kvar..
Har du några favorit kläder? Ja, det som jag trivs i och känner mig bekväm i.. vad det är beror alles på :)
Vilken är den bästa boken du läst? "pojken som kallades det" (alla dom) ELLER "asyl" (och resten av den serien)
Vilken typ av program ser du mest på tv:n? Det kan jag inte svara på, för jag kollar på så olika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: