Kväll!

2011-02-21 @ 22:28:49

Måndag kväll och jag känner mig nöjd och tror jag snart kryper ner i lopplådan!
Idag har vi klivit upp tidigt (egentligen inge ovanligt) men vi brukar inte va speciellt "aktiv" från tidig morron, men idag klev jag upp å fixa frukost sen stoppa ongan i badet sen satt vi igång med tapetseringen.. MEN det tog stopp efter jag gjort garderoberna klart, det va lite svårt att koncentrera sig med alla barn som skulle "hälpa" till ;)
Så jag åkte ner till Kläppe och lämnade Max, Albin och Maja där medans jag och Michelle for in på Jysk, mio och Icamaxi och sen avslutade vi det hela på McDonalds.. Jag törs fortfarande inte ta med mig alla 4 själv när jag ska in och handla, så jag passade på att göra en "tjejgrej" av dagen när Berit ändå kunde vara barnvakt.. Riktigt mysigt va det!! :)

Näe det går inte att göra de här å prata i telefon samtidig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: