Känns som mitt i natten!

2011-02-19 @ 17:45:53

Känns precis som klockan skulle va mitt i natten.. jag är så sjukt sjukt trött, vi sov i Gärdsta inatt och Maja hon vaknade vid 3 inatt och somnade inte om förns vid halv 6 (?) och klockan 7 vaknade Albin mest troligt för det varit så livat och sen blev det tyst, för han brukar kunna sova längre än så när han varit vaken länge på kvällen, och sen klockan 8 vaknade Michelle och Max. Och så va J-O tvungen att hoppa in å jobba så han for vid tolv.
Så mycket för min barnlediga helg ;) Näe jag får väl skylla mig lite själv också.. :)

Nu sitter jag iaf här och bara väntar på att det ska bli kväll så jag får lägga barna och sen bara ramla ner på soffan och inte göra nåt! MEN Albin somnade på soffan förut och han total vägrar att vakna så han lär ju ska ha mitt sällskap till mitt i natta, men det är faktiskt mysigt att ha ett av barna vaken på kvällen ibland så de blir lite egentid med mamma :)

Imorron vettetusan vad som händer.. ev djungelhuset! Och så blir det en tur in på maxi för att fylla på skåpen lite.

Igår va jag som sagt iväg och färgade håret, och jag vart TOK nöjd.. det där gjorde du bra TinaWina! Kommer till dig när det är dax å fixa utväxten :))

Igår efter jag vart och färga håret och hämtat hem barna så va Jag, Jan-Olov och barna in till stan och käkade kebab till midda och sen handlade lite fredagsmys till barna.. Vi gick och la oss halv elva tror jag å TVÄR somnade! Dagen va bra och kvällen va bra.. Just nu är jag faktiskt riktigt nöjd.. bortsett från att tröttheten som gör sig påminnd heeela tiden! :)) 

Hemlisar har jag också ;) Riktigt kul.. hoppas det går som jag vill bara! :)

Näe nu ska jag göra ett ryck här så det blir lite myspys.. typ diska å sånt där annat skoj, skulle ha matat dammsugarn lite också, jävel till å äta ofta de där! ;(

Måste bara dela med mig av väldigt intressant information här också innan jag loggar ut... ;) Jag har fått en blåsa på tungan, usch säger jag bara.. finns det nåt som är så mycket störigare än så egentligen?

Ha en super trevlig kväll! :)

Kommentarer
    Postat av: TiNAWiNA

    Härligt, de blev skitfint, och ögonen blev verkligen klarblå! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: