Kan de va möjligt!?!

2011-02-11 @ 01:13:12

Har varit så nöjd idag och ikväll, för det känns som att jag, Michelle och Maja vann kampen över magsjukan den här gången.. MEN för ett tag sen kommer Max in och väcker mig (har då precis ÄNTLIGEN somnat) och säger.. "mamma, jag hann inte till toan så jag spyddde där där å där" Jag döör tänkte jag då.. han kräktes ju sista gången natten till tisdag och har varit bra i magen sen dess, givetvis började jag också må illa nu, så nu törs jag helt ärligt inte somna ;) håll tummarna för fan att jag klara mig, jag har verkligen inte ORK att bli liggandes nu :(
På all denna spya så har Maja sån jäkla hosta så det är helt sjukt!

Annars idag.. så har vi bara lekt, lagat mat, städa (som alla andra dagar) haft tvätt stugan (vilket jag må ha imorron också eftersom han spydde i sängen också) bakat kladdkaka, varit ut på en promenad, sen inge mer, bortsett från de dagliga som badning av barn osv.. :)

Imorron åker Michelle och Max till Johnny igen och dom ska till Storsjö där Elins föräldrar bor och mysa, och jag hoppas att Jan-Olov kan vara ledig ihelgen för då ska han få ha Albin och Maja lite.. skulle så gärna vilja slippa allt från middan och sen lägga mig tidigt och sova till 8-9 nångång och sen få kliva upp och duscha i lugn å ro! :)

Ja roligare än så här blir det inte!

Trevlig natt på er! :)

                                      Skänker en extra tanke till Joanna inför morron dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: