Jobb!

2011-02-02 @ 11:17:52

Jag känner i hela kroppen att jag vill jobba, nu är jag trött på att vara hemma, jag har inte jobbat sen strax innan jag blev gravid med Albin, vilket är lääänge sen nu, men samtidigt som jag vill jobba så jag vill jag vara hemma med barna eller Maja nu då.
Har iaf pratat med försäkringskassan och fortsätter jag att ta mina dagar som jag gör nu så kan jag vara hemma till slutet på November..
Jag och Jan-Olov ska prata ikväll och se vad vi kommer fram till! Som det känns just nu så vill jag börja jobba så fort hon har åldern inne för dagis, men som sagt vi får se :)

Det är så himla skönt att jag sen vi flyttade hit kommer ut på promenader mer, det va ju väldigt trögt och svårt när vi bodde i Gärdsta men nu är jag ut och går minst 1 gång per dag.. igår vart det 2 gånger och det blir nog 2 gånger idag också :)
Sen i em/kväll åker vi till Kläppe en sväng och firar Berit som fyller år! Det känns på nåt vis konstigt att åka dit nu.. men barna måste ju få fira farmor Berit :)

Nu somnade Maja och jag har vääntat på det så jag får lägga mig ner och försöka vila bort den förbannade huvudvärken som ÅTERIGEN hälsar på!

Ha en bra dag i det sjukt fina vädret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: