Jag är kär!!

2011-02-25 @ 21:41:12

Ja jag är fan kär i Betnér.. Han är ju så sjukt rolig, skrattar så jag snart döör!! :)))
Jag älskar roliga människor!
Ikväll va en perfekt kväll att titta på det här så man får skratta och glömma! :)
Jäkligt synd bara att man tittar själv! 
Just nu är jag hemma HELT SJÄLV! Första gången sen jag flyttade för över 1 månad sen och det känns skit skumt, trisst och jobbigt men samtidigt lite lite skönt också! Men barna kommer hem igen imorron bitti vid halv 8 och vad vi ska hitta på hela dan imorron det har jag inte en aning om.. skulle ha hälsat på nån.. Joanna kanske?

Idag va iaf jag och Cimona på DollarStore med barna, trevligt trevligt inte allt för ofta man träffar dom nu! :(
Och där hade dom gjort om riktigt mycket och de vart mycket mycket bättre.. tycker jag iaf då.
Sen va vi hem å laga mat och väntade tills Jan-Olov kom hem så jag kunde lämna barna där för att sen ut å åka en sväng och nu sitter jag här och kik på Betnér :)

Ska återgå till de nu och bara SLAPPA!! 

Trevlig kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: