Fredag-Lördag-Söndag...

2011-02-06 @ 23:41:11

De har varit bra dagar.. Jag åkte på tjejmiddan i Fredags och det va riktigt trevligt faktiskt, synd bara de sluta på krogen..de gick väl de å, men blir det så igen då stannar jag hemma ;)
De va ett ordentligt hönshus där MEN ingen tupp.. iaf så va det hönorna.. Linda(jag) Cimona, Martina, Fanny, Karolin, Frida, Marlene, Ingrid och Cathrine som käkade tacos och spelade "med andra ord" och det va som sagt trevligt.. :)
Efter krogen åkte jag hem till Jan-Olov och sov för att sen nån ynka timme kliva upp och ta hand om en magsjuk Albin.. stackars han :( och stackars mig ;) Sen rulla dagen på bara och vi va i Gärdsta och mös faktiskt.. sen vid 7 tiden for vi in på Mc D perfekt bakis mat ;)
Och på Söndag morron for vi hem när J-O åkte å jobba, och på em kom han hit med lite saker som jag inte har kunnat köra med min bil, och sen kom ÄNTLIGEN Michelle och Max hem, så nu har jag alla mina barn hemma i sina sängar :)) 
Nu ska jag logga in på kanal5/play och kika på One Tree Hill sen sooova!!

Imorron måste jag förövrigt ringa en vän och BVC (angående Michelle) påminnelse på de tack! ;)

Håller tummarna också på att mina grejer till bredbandet kommer imorron för imorron SKA jag kunna använda hemtelefon och internet har dom sagt! :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: