En bild på ett ställe jag vart på..

2011-02-14 @ 15:25:11


Vi va på "speed weekend" I Funäsdalen i en hel vecka i Mars -09
och det var super mysigt, trevlig och roligt KANON väder va det också så vi spenderade hela dagarna ut och åkte pulka å madrass och det finns huuur mycket bilder som helst från den veckan. Bjuder bara på några :)


Jag och Leo!

Michelle och Max utanför stugan vi bodde i..

Mattias med Michelle och Max.. Jag tror ingen kan förstå HUR mycket han lekte och röjde med baran den här veckan.. helt sjukt men han ÄLSKAR sånt! :)

Även Albin var med och höll humöret upp trots att han var tvär klen!

Jan-Olov njuter av vädret och kollar på oss dårar som åkte ner för backen på massa olika vis.. Michelle sprang till och med ner för backen ;)

Micke va också med några dagar, och så här började han sin semster.. bus med barna och madrass med snorhala skor på lite lätt istäckt grusväg ;)

Så grymt underbar vecka på alla sätt och vis! <3

Det finns som sagt MÅNGA kort och flmer från den här veckan, skulle kunna sitta länge å ladda upp massvis med bilder, men jag har varken tid eller ork.
Ska nu återgå till städningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: