Det går mot helg..

2011-02-24 @ 22:20:16

Idag klappar jag mig själv på axeln.. jag har varit vaken större delen av natten med både Albin och Maja (förstår inte varför)  men har ändå fått massvis gjort, min första tanke när jag hade lämnat pojkarna på dagis va att lägga Maja tidigare som va trött efter natten och sen ligga på soffan tills det var dax att hämta på dagis igen ;) MEN Linnéa (No hard feelings :P) ringde precis när jag höll på somna båda gångerna så jag gav upp ch började städa och tvätta istället..
Sen när jag hämtat på dagis va jag helt dö igen, men då  går de ju INTE vila, så dagen rullade på med mer städ å tvätt och efter middan så tänkte jag näe nu jävlar, jag ska ha dit sängbena NU och det gick, det visade sig att jysk har skickat med skruvar som var gängpaj *förbannad* men som tur är så löste det sig iaf och när de vart så fint med nytt överkasst å allt så kände jag att jag ville ha till tapetseringen och gardiner klart också, så jag tog med mig barna så dom fick hjälpa till och tapetserade färdigt och gjorde fint, sen åt vi paj och kikade på "sveriges värsta bilförare" ja jag har hunnit med mycket idag fast jag är helt slut! :)

Ja å helgen närmar sig och jag har inte en aning om vad jag ska göra.. lite trisst att inte ha nån att planera helgerna med om de så bara handlar om lite lyxigare middagar.. men men så är det!
Jag hoppas iaf på att jag kan få några timmar för mig själv ihelgen, det behövs nu!

Jag satt och fundera på det här med min blogg förut.. Jag har ju 4 barn som jag älskar mer än nåt annat och jag skulle kunna skriva om dom precis varje dag, men det gör jag inte, dom säger och gör så mycket roligt som jag av nån lustig anledning glömmer så fort jag loggar in på bloggen.. konstigt det där! De ända jag kommer på så här just nu vill jag inte skriva för det handlar om bajs ;)
Det jag däremot KAN säga är att dom alla utvecklas nå fruktansvärt mycket hela tiden å de allra helst dom tv minsta, det är så roligt å se..
Michelle.. blir mer å mer fjortis (bävar för den dan hon verkligen ÄR en fjortis)
Max.. han blir mer och mer pojke, alltså.. leker mer å mer hårdhänt, högljutt och mer "kill lekar"
Albin.. han pratar mer å mer och lär sig att vänta å förstå mer vad man säger..
Maja.. hon utvecklas varje dag känns det som, hon sätter sig själv men idag såg jag att satt sig rakt upp från ryggläge på golvet, annars har hon som snurrat sig upp, och hon visar att hon vill krypa och hon märker när hon blir ensam kvar i rummet *SKRIIIK* ;) ja det händer super mycket med dom allihop hela tiden! :)

Näe nu ska jag springa ner i tvättstugan igen sen tror jag att jag ska ta med mig datan till sängen och kolla på film eller nåt :)

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: