Dessa skruvar..

2011-02-23 @ 20:00:38

Som jag tjorvat med dessa skruvar dom sista dagarn.. Idag gav jag upp och for in på jysk (där jag köpte bena till sängen) och köpte skruvarna, det vore ju själva fan om det inte funkar med dom!
Ska kolla det bara jag fått Maja å sova.

Nu sitter jag å kikar på förlossningsklinken på tv4 fakta, det är rätt bra men vissa inslag hoppar jag gärna över som tex idag då dom opererade hjärtat på en alles nyfödd liten tjej :( då bytte jag kanal en stund, fy fan vad hemsk om det skulle hända mina barn nåt såå dom måste genomgå en riskfylld operation! Näe usch hemska tanke!

Jag vet egentligen inte varför jag skriver.. för jag har absolut inget att skriva är alles TOM!

Nu ska jag kolla om skruvarna funkar och sen lägga mig på soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: