De va väl rätt väntat..

2011-02-08 @ 10:55:51

Igår kväll fick Max magsjuka.. och han hann dessutom inte fram till toan vilket absolut aldrig är okej ;) men det gjorde inte saken bättre eftersom jag inte har nån skurmopp längre!! Jag misstänkte att det va nåt på gång hela dan, för han åt jätte dåligt och sa att han fick ont i magen när han åt.
Efter ett tag vaknar Maja och har spydd ner hela sängen och sig själv! Men jag vet inte om hon har magsjuka för hon har inte spytt nå mer.. :/
Men Max det vet jag.. för han fortsatte å fortsatte, han vräkte ur sig sista gången halv 4, och jag tordes inte somna där emellan för en av gångerna låg han på rygg och bara spydde så han lät som han höll på kvävas, så den här natten har inte bjudit på många minuters sömn..
Men som tur va så va Jan-Olov här igår kväll iaf så han fick hjälpa till lite :)
Nu känns det som nåt är på gång i min mage.. å jag vill verkligen inte, jag hoppas att det är psykiskt!
Och jag hoppas verkligen att Michelle kan ta fram sitt imunförsvar av stål som hon alltid annars har och klara sig från det här!
Idag har vi en sjukdag riktigt här hemma, Albin är hemma från dagis för han har ont i halsen och hostar och jag tror han hade lite feber igår..

Till nåt helt annan...

Är det bara jag som tycker att "sjunde himlen" är en mysig serie att slötitta på? Den serien har väl gått runt många gånger nu, men jag tycker den som sagt kan va mysig att titta på :)

Näe nu ska jag uppdatera mig på lite fler ställen ;) sen försöka röja undan här och springa ner och kolla om det finns nån tvätt tid NU så jag får bort all spya härifrån och sen spela spel med pojkarna..

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: