Berit!

2011-02-02 @ 20:37:02

Har ganska nyss kommit hem från Kläppe, har varit där och grattat Berit som fyllde 51 år idag (Jo Joanna, hon fyllde 51) ;)
Och så hade jag turen att Jan-Olov och Albin också kom dit när vi va där så jag fick pussa lite på han.. Saknar han sjukt mycket nu.. men imorron kommer han hem igen! :))

Nu sover barna sen ett tag tillbaka och jag sitter å kollar på "livet på BB" men herre gud säger jag bara.. vilken människa! haha!!

Jag hade rätt mycket i huvve som jag va tänkt att skriva MEN det är ju nån som ska va så jobbig å skriva på fejjan hela tiden ;)

Idag har jag iaf ringt en del samtal ang "jobb" hoppas bara det går som jag vill nu då, känner mig så pepp på att jobba lite nu.. jag vill verkligen det!

Näe nu blir de åter till tvn, som sagt allt försvann ;)

Trevlig kväll!

Kommentarer
    Postat av: Linnéa

    ja du Lindan vem e de som e så jobbig å stör? ;)

    nu blir jag ju nyfiken på vad de e för jobb :D men de får vi ta på telen.. jaja nu har jag kommenterat;)

    Postat av: Malin

    Nu vart jag oxå nyfiken på vem det är som e jobbig o stör, dessutom blev jag nyfiken på vilket jobb:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: