Ännu en lista..

2011-02-20 @ 21:18:41

Skulle kunna tro jag tycker som är rolig.. vissa är lite rolig och det är bra tidsfördriv ;)

1. Det första du tvättar i duschen?
Blir väl handen då eftersom jag känner om vattnet är lagomt..
2. Gillar du kaffe? Nope! Har fortfarande inte blivit vuxen som många säger ;)
3. Hur mår du just nu? Förutom att jag är helt matt så mår jag rätt bra!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du gillar? V ;)
5. Berätta om din senaste dröm? Ja.. jo.. jag drömde att J-O sa "jag behöver ingen sovmorron imorron, jag tar det nästa helg" de va allt jag drömde den natten ;)
6. Vad vill du ha just nu? Nåt gott att avrunda helgen med innan det återgår till vardagens "meny"
7. Har du räknat till 1000 nån gång? Ja och det är inge längesen.. Michelle ville att jag skulle visa hon att jag kunde :)
8. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Äter sällan glass, så jag vet faktiskt inte ;)
9. Skulle du kunna äta din favoritmat en hel månad utan att tröttna på den? Näe.. fy skulle tröttna ganska fort!
10. Använder du smileys? VÄLDIGT ofta..
11. Har du träffat någon kändis? Jag tror inte det..
12. Gillar du keso? Japp.. Sjukt gott! :)
13. Vilken låt hade du sist på huvet? "Som en boll kommer jag tillbaks till dig" (den kanske inte heter så?)
14. Hur många länder har du besökt? Ett..
15. Är dina föräldrar stränga? Näe de kan jag inte påstå.. jag har alltid varit så snäll så de behövs ju inte ;)
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Kunna å kunna, klart jag KAN, men jag vill inte..
17. Glittrar nånting i ditt rum just nu? Ja golvet lite, efter Michelles glitter boll som Albin har lekt med..
18. Brukar du hyra film? Jag å J-O gjorde det ganska mycket innan jag flyttade, men inte nu..
19. Var kommer du vara på Lördag? Oj! det vet jag inte.. men mest troligt hemma..
20. Har du barn? Japp.. 4st :) <3
21. Vad åt du till lunch? En negerboll
22. Har du lockigt hår? Näe.. självfall har jag.
23. När grät du senast? Nu är det ett tag sen..
24. Har du gått in i en vägg nångång? Haha. näe inte vad jag kan komma på :)
25. Favorit årstid? Våren, eller sommarn, eller vår/vintern, eller vintern..inte hösten iaf ;)
26. Vem höll du senast i handen? Michelle <3
27. Sover du med tv´n på? Näe jag har ingen tv på rummet nu mer :(
28. Tycker du att du är gammal? Nej gud nej, jag är ju hur ung som helst :)
29. Är du mörkrädd? Ja tyvärr.. kymigt med mörkret, men när jag känner mig trygg är de mysigt :)
30. Gillar du ditt liv just nu? Nja.. det fattas lite bara, sen är jag nöjd!
31. Har du nångång valt att ta ett bad istället för en dusch? Men vilken fråga.. ja det har jag väl!
32. Har du bra syn? Nog inga fel på den..
33. Var är din föräldrar just nu? Ja mamma hon är nog på jobbet och pappa han är väl i stugan eller hemma i Nälden..
34. Vad har du på dig just nu? En tok skön tröja, och ett par för stora mjukisar!
35. Vad var det senaste du köpte? Välling till Albin, rapsolja och mjölk
36. Använder du sushipinnar? Näe för jag skulle aldrig äta sushi..
37. Äger du ett vapen? Nej nej!
38. Gillar du ditt hår? Nja.. det är ju så jäkla tjockt!
39. Gillar du dig själv? Ja det gör jag väl!
40. Vem står dig närmast din mamma eller pappa? Det gör nog mamma..
41. Hur ofta använder du MSN? Aldrig, har det inte ens.. 

Kommentarer
    Postat av: stina

    hej hej! Är de okej om jag stjäl din lista??? :)

    Den va rolig... inte som de andra jag har hittat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: