Alla hjärtansdag..

2011-02-14 @ 10:36:40

Grattis till min bror och syster som fyller år idag! :))

Jag har nog aldrig firat den här dagen, jag tycker väl att man alltid ska visa varann kärlek, men jag vill gärna att mina barn lär sig om traditioner osv så dom har fått köpt en liten sak till Jan-Olov som han ska få idag plus att vi pratat ganska mycket om just den här dagen så dom förstår.. Å gissa om min 6-åriga dotter som är extremt fjortis gillar den här dagen? ;) haha!

Iaf så fick jag ingen läkar tid idag.. jag blir faktiskt lite lätt irriterad över det.. visst dom har väl fullt upp med alla, men har dom verkligen inte på hela dagen tid att klämma in en "bebis" som hostar så hon kräks och är allmänt jävla tussig!?! Tdligen inte, vi får snällt vänta tills imorron!

Nu hade jag tänkt vi skulle ta en promenad, MEN det började ju took blåsa nu och eftersom Albin också är snorig så vill jag inte ha han u blåsvinden så vi blir inne! Dom får hjälpa mig att städa istället.. det tycker säkert Albin är minst lika roligt ;))

Nu sitter Albin och ropar "Mell å Matt" så fort det låter i trapphuset.. tror att han saknar Michelle och Max nu :)

Ska plocka upp Maja som vaknade NU.. Hon somnade 21 igår och vaknade till vid 8 för en flaska som hon åt upp samtidigt som hon sov i princip och vaknade som sagt nu.. Nån som förstår hur tussig hon faktiskt är? :( Min lilla lilla fis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: