Näe jag har ju ingen rubrik!

2011-04-06 @ 09:40:14

Nu har jag precis kommit hem från dagis, min plan var att jag skulle gå till dagis idag MEN det va ju bara en plan å planer ändras ju rätt ofta ;)
Idag kunde jag lämna Albin också.. Jag hoppas han har roligt å allt funkar bra så han kan gå imorron också :)

Tidigare imorse så satt jag å fundera på varför jag helt plötsligt känner mig mycket piggare och kommer då på att Albin och Max inte har bråkat och slagits nånting dom här dagarna.. kan det vara därför? Jag vet ju att jag blir helt sluuut efter bara EN dag med massa bråk, det och kombinationen med att våren äntligen är på väg kanske?
Aja, jag klagar inte, det får gärna fortsätta så här nu, vi alla är ju så mycket gladare då :)


Jag funderar på att byta blogg också.. börja på ny kula på nå vis! 
Får se om det blir nå av de eller inte, jag är ju så kass på allt som har med datorer att göra ;)

Näe nu ska jag ta å göra nåt vettigt medans Majan sover..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: