Hemma igen!

2011-04-05 @ 19:51:34

Ja nu sitter jag här igen med jordens huvudvärk :(
Jag kunde inte hålla mig borta från Gärdsta ihelgen, eller kunde inte jag ville inte.. jag sov hemma på fredan och sov ända tills jag vakna av mig själv på lördan (vilket va strax före 8) ;) Kände mig riktigt pigg och utvilad! :)
Vi har iaf haft en riktigt bra och mysig helg på alla sett å vis *GILLAR*  Nu är vi hemma igen å det är bra på så vis att allt vi behöver finns här och plus att karln fan inte nån mat hemma, men i övrigt så suger det..

Idag har iaf jag Albin och Maja varit på kyrkis med Anna-Maria och Jessica, sen åkte vi hem, la Maja å käka lunch å busa lite innan det var dax å hämta Max på dagis. 5 minuter innan vi skulle gå så tvärdäcka Albin på soffan å vakna fan inte, så Jan-Olov fick köra hem han idag :)
Resten av dan har bara gått till att ha jävligt ont i huvet.. men på em så trotsa jag mitt onda huvud å gick ner på affärn sen hem laga mat, dammsög å dammtorka och bada barna, nu ligger dom och sover :)

Näe nu blev de bara massa lustigt skrivet känner jag.. Har ju telefon i örat också, så jag ger upp helt enkelt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: