Rörigt!

2010-09-23 @ 07:39:49

Sitter och tittar på bolibompa med Michelle som alles snart ska klä på sig och gå ut till taxin :)
Imorron blir de helg igen och karln är ledig även denna helg, vi ska tydligen börja spackla/slipa och måla uppe på pojkarnas rum.. motivationen är visserligen NOLL, som jag längtat å tjata om att vi ska ta tag i skiten å när de väl händer så har jag ingen motivation, lust eller ORK (?) jag vill göra nåt kul, jag vill härifrån iaf, tar mig väldigt sällan av gårn och när han äntligen är ledig så vill jag spendera tid med han och barna men samtidigt så vill jag ge mig själv lite egen tid, de är så sjukt sällan jag gör det, och när det väl händer så får jag dåligt samvete (!?) jobbigt jobbigt!

Jordens jävla dilemma har jag också, dagarna blir så fel pga de! Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, Kan jag? Går det? VILL jag? Jag har ingen aning, eller en aning har jag ju så klart men jag har INGA som helst svar, och jag vet inte vad jag ska göra för att få svar på det heller :(

En stadstur skulle behövas också, barna behöver varmare ytterkläder, men när ska jag ta den tro :)

Igår så löste jag ut några paket som kommit, ett från H&M (ångest!!!) ett från buzzador och ett från netonnet, i paketet från netonnet var det min stegräknare som jag beställt, tog på mig den igår eftermiddag vid 16, när jag lagt mig kl 22 hade jag gått 1095 steg.. de är inte okej!
Jag ska ta tag i de här nu, jag å Malin ska kämpa tillsammans fast på olika håll ;) men de ska nog gå bra..inte nog de SKA gå bra! Fattas dock lite grejjor innan vi kan sätta igång men sen så! :)

Näe nu har jag svammla färdigt för den här gången! Vart väldigt rörigt de här inlägget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: