Huvud på duplo..

2010-09-12 @ 14:14:56

Sitter och myser i soffan med Maja.. tänk vad starka känslor en person som bara funnits i ens liv i ca 2 och en halv månad kan ta fram HELT otroligt! :)
Albin ligger å sover lunch än, go knulen hade tydligen lagt sig på golvet sina leksaker och somnat där vakna efter en stund å hade givetvis ont.. men varför inte välja den mjuka sköna sängen istället för golvet med duplo lego som kudde? ;) men han fick krypa ner i mammas säng å somna så gott på en gång. :)

Nu sitter jag bara å väntar på att mina andra 2 goingar ska komma hem.
Den här veckan ska bli bra så är de bara, jag ska jobba på de, jag ska tänka mig för, jag ska prata.. å bra SKA det bli.. så de så! :)

Hela jag bara skriker.. de är så mycket jag vill göra, så mycket jag vill förändra och så mycket mer jag vill känna, men jag vet inte hur jag ska göra för att komma dit jag vill, känner mig typ instängd tror jag.. eller ja jag vet inte, jag vet ju inte riktigt nånting alls.. tomt! :( Jag har en plan i huvet för vissa saker, men när jag väl ska till så förvinner orken, jag måste hitta den igen!

Nu tycker Maja att mamma ska ställa bort datan och återuppta våran väldigt spännande konversation vi hade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: