suck

2010-09-22 @ 13:19:06

Maja har äntligen somnat MEN så ska jag snart hämta pojkarna på dagis vilket innebär att jag måste väcka henne, hon har varit vaken mellan kvart i 2 och halv 5 inatt och har inte sovit nåt under dan.. förns nu då och då känns de jävligt surt att behöva väcka henne nu snart.

Iaf så har jag ju fyllt år och hade en jätte jätte bra dag :)
Morsan, farsan, Sonja, Madde, Amelia och Mille kom först sen ramla Joanna o Lowa och nån lustig hund in (som förövrigt pissa inne) och de fikades å surrades.. mycke trevligt va de!
Sen kom Malin, Staffan, Nova, och Mattias och till sist Ann-Maria, Peter å lilla Jessica! :)

Näe.. Nu må jag ju väcka lill donnan å fara på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: