Skit också..

2010-09-07 @ 10:20:33

.. jag har gått å blitt snorig å jävlig, hade verkligen ingen lust med de, men å andra sidan.. vem har lust att va klejn? :)

Iaf så har lördagen den 4:e september å Great Lake Run varit, SOM jag tjatat å längta efter de :) kul hade jag skit KUL faktiskt, trodde jag skulle bli klen å alles för full eftersom man inte festat på.. ja länge och började med en HELDAG men det gick precis huuur bra som helst och som sagt hade sjukt skit kul :))
Trisst dock att nåt hände med bil dörren som vi tydligen inte fatta och de gjorde så rutan sprack! :(
Mycke folk va det också, över 100 bilar som starta och ca 600 personer :)

Men.. jag som hade massa i huvve som jag ville bli fri och så ringer telefon å allt bara försvann!

Återkommer senare då! :)

       Slänger in en bild på pärlan vi åkte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: