Tagit av Joanna!

2010-10-18 @ 09:40:48

Dagens humör: Inte grinig iaf ;)

Dagens mående: Bara bra!

Dagens borde: Måla

Dagens frisyr: Blött

Dagens klädsel: Lila/vita pyjamas byxor och Jan-Olovs t-shirt.. än så länge då iaf, blir nog ingen ändring heller om jag inte måste iväg nånstans ;)

Dagens goaste: Flingor (2 olika) och mjölk

Dagens planer: Måla måla måla och städa..

Dagens vill ha: Friska barn!

Dagens längtan: Tills på Onsdag

Dagens fundering: Vad vill jag jobba med när jag blir stor?

Dagens beroende: Snus som alla andra dagar, och pussa på ongan (dom börjar lessna på mig nu) ;)

Dagens tråkigaste: Att jag inte kan få tag på barnvakt till dom 2 minsta..

Dagens roligaste: Vi är snart klar med barnas rum! :))

Dagens tidning: Ingen!

                           Ja men tack då Joanna, de här va ju kul.. eller nåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: