Ögon, öron, näsa

2010-10-18 @ 09:28:18

Jisses vad tussigt de är här hemma nu, Max fick ögoninflammation förra fredan och är ännu inte bra, han vart bättre i Fredags men idag är de inge bra alls, så imorron ringer jag farbror doktorn och ber om nå starkare än ljummet vatten ;) och inte nog med det så har han idag fått ont i örona! Och dessutom så fick Michelle skiten idag också, å de me en jäkla fart å inte alls som Max, ur hennes öga rinner de mer eller mindre tjockt snuskig gegga (varsågod för den infon) ;) och svullet å Max är mest bara SJUKT röd, och Maja hon är dyng förkyld! Men trots allt detta så har vi fått sjukt mycke gjort uppe ihelgen :) vart iofs inte klar idag som vi hade planerat, men långt kom vi! :)
 
Måndag..
Har pratat med HC och jag fick komma dit och visa upp Max, men idag ser han ju jätte bra ut i ögona, så jag tror jag väntar tills imorron och ser om de ser lika ut då eller om de förändras under dagen, Men Michelle stackarn hon är riktigt svullen på ena ögat de är knappt så de är öppet, de är så trisst för hon är sjuk väldigt sällan men när de väl blir nåt då blir de ORDENTLIGT :(

Annars idag så tänkte jag prova måla de sista idag, och de är Albins säng, hans fönster och nån liten bit på Max rum och garderoberna å toa dörren sen är de KLART eller nä, karln ska sätta golv sockel också men sen är de KLART att städa o inreda! :))

Nu ska jag göra nåt annat!
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: