Hemma dag..

2010-10-25 @ 18:07:40

..idag men va fan de är ju ingen skillnad mot alla andra dagar ;)
Men vi har inte ens klätt på oss idag, har bara myst på med lite av varje.. bra dag idag! :) Nu tittar sitter jag här med pojkarna och väntar på att bolibompa ska börja, Michelle står i duschen och Maja sover.
Karln ja han är i stan å fixar med massa inför företagsstarten och sen ska han till verkstan!

Har ju hållt på med lite bantning nu i 3 eller är de 4 veckor.. nu vart jag osäker :/ aja hur som helst så har det gått bra, har minskat ca 9 cm på buken och en hel del på andra ställen också ;) men nu har jag "fuskat" sista veckan, och mätte idag lite plus istället för minus, men de är inget jag hänger upp mig på, har faktiskt väntat mig de resultatet, men än är jag inte klar.. har en plan och den planen ska förhoppningsvis vidare utvecklas så snart som möjligt ;)

Pengar om dom ändå fanns hos mig just nu så hade jag gjort en hel del saker, men eftersom jag inte har dom än så håller jag det hemligt ett tag till! ;)

Nu tappa jag bort mig helt här för telefon ringde.. Tack Malin! ;)

Springer ner å blaskar av Max och Albin lite istället! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: