Förlossning.. IGEN!! :)

2010-10-27 @ 19:47:48

Idag har jag varit till barnmorskan på besiktning efter förlossningen (lite sent jag vet) ;) men jag har fått en sjuuk rädsla för att sätta mig i den där stolen efter Majas förlossning, men idag skulle jag upp.. men ICKE! blev inge av med de.. men jag fick iaf tillbaka min journal å de är KUL :) Har suttit å läst nu och från att jag fick värkar tills dom blev etablerad tog de 15 min FEMTON, de är fort de ju, och från första känning till att ha världens finaste Maja i famnen tog de ca 1 och en halv timme.. MEN de snabba förlossningen va ju inte bara positiv, tappade ju som jag skrivit förut mycket blod, nu vet jag hur mycket och de va hela 2240ml det är mycket blod de tro fan man va skakis, svag å trött dom första dagarna ;)
Ja nu vart de ju ett nytt förlossnings inlägg å de a ju inte tänkt så :)
Va även å mätte å vägde Maja när jag va dit idag.. hon väger nu 6940g 4 månader gammal längden kommmer jag inte ihåg men längre har na blivit iaf ;)

Igår va jag till tandläkarn också med Michelle och Max å de såg så bra ut såå!! :)

Nu ropar min lill knubbis efter mat!

 Hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: