Akuten!

2010-10-31 @ 20:20:15

Japp där spenderade jag och Michelle (även Maggan) våran fredag kväll :(
Michelle, Max och Albin va uppe och lekte medans jag plockade bort middan och stökade på och väntade på att Jan-Olov skulle komma hem med fredags myset, och då hör jag Michelle skriker i PANIK och Max grinar och Albin små grinar och säger A A A.. jag springer upp direkt och möter Michelle som blöder ur munnen, tycker inte de ser så farligt ut TILLS hon tar bort händerna från munnen och de verkligen forsar ur munnen på hon, vi skyndar oss ner för att tvätta bort så jag kan se vad som hänt och jag ser ganska snart (trots att de fortfarande rinner blod) att de inte ser så bra ut, jag skyndar mig att fråga J-O vad han tror och han ser precis som mig att de inte alls ser bra ut, så jag går i väg för att ringa 1177 och jag får åka in med henne (massa tjorv innan de), väl inne är de en sjuksköterska som kollar på henne (de va ca 4 timmar efter de hänt) och han kan inte säga så mycket mer än att de va en rejäl smäll HAN varit me om ;) Japp han trodde min MICHELLE va en pojke (förstår varför han trodde de då, grå jacka, grå mössa, uppsatt hår med mössan som täcker de mesta hår) så vi fick en tid på lördag morron kl 10 hos en öron/näsa/hals doktor, så vi for in och titta upp de, och då kunde han inte göra så mycket åt såret, hon fick order att äta "pulver" kost och åka till tandläkarn, för vad han kunde se så är de 3 kanske 4 tänder som fått stryk. Så imorron så blir de att ringa tandläkarn om tid å hoppas på att få komma redan imorron för hon skulle ha behövt de redan igår!

Även i lördags var Maggan med, så vi har spendera hela helgen med henne, :) va även in till stan idag ;)
Nu ska jag ta lilla Maja som vill gå å sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: