En vanlig Onsdag

2010-11-17 @ 21:08:34

Ja men tänk att den här dagen också led mot sitt slut ;) Jag begriper verkligen inte varför jag är så SJUKT trött hela tiden (?) det gör mig tokig faktiskt, kan de bero på den mentala hälsan.. eller?
Klockan är iaf snart 21 och då börjar greys frågan är nu om jag orkar hålla mig vaken till efter första reklamen ;)

Maja
.. Ja hon är en mycket lustig bebis, hon är alltså gris trött verkligen redan vid 18, men vid 19 då är hon hungrig och ännu ännu mer trött givetvis och somnar GIVETVIS när hon äter, igår provade jag lägga henne redan vid 20 (normalt sett går de inte lägga hon för 21, för då blir de en vaken natt) och hon sov hela natten utan problem och nu ikväll stog varken hon eller jag ut så jag la henne tjugo över sju ihopp om att hon skulle kunna sova hela natten även fast det va alles för tidigt, men tror du de funka.. NÄE 35 min senare var hon vaken *suck* men tack o lov så somna hon om nyss så de vart inte så sent iaf.. :) Men jag skulle vilja få nån ordning på de här.. antingen att hon sover em sovningen senare så hon orkar me till kvällen eller att hon helt enkelt kan "lära" sig att somna tidigare på kvällen (när dom andra barna lägger sig skulle passa mig alles ypperligt) ;)

Nu sitter jag iaf här å fryser ja fy fan så je frys! Barna krävde lite extra uppmärksamhet i em/kväll så elden slocka å nu får jag inte fart på skiten igen, så jag kör med tjocksockar å filtar, å inte fan är karln hemma å kan flåsa upp värmen heller! Tror jag ska gör mig en kopp te å värma mig med! :)
Förövrigt så hoppas jag att samtalet jag ringt hjälper mig komma lite närmare de jag verkligen vill ;) 
Näe nu börjar de.. :)

Trevlig
kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: