Tvätt å plock!

2010-11-01 @ 13:40:15

Fick tid hos tandläkarn med Michelle idag så vi har varit där å kika upp hur de stog till efter fredagens smäll! De såg rätt bra ut me bissingarna, 4 lösa men bara 2 av dom var mogen att ramla av dom andra 2 hoppas hon ska sätta sig igen, så nu får hon helst inte tugga med dom 2 som ska sätta sig, samtidgt som hon ska försöka gunga på dom som ska ramla.. :) Ska tillbaka som vanligt om ett år och knäppa ett nytt kort då för att se så de ser ut som det ska.

Nu skulle jag behöva ta tag i tvätten, som jag fan inte hinner ikapp med :(

Skulle även ha fortsatt med min bild framkallning, men de va såå drygt ;)

Men jag tror banne mig att jag går upp på pojkarnas rum å "inreder" å gör klart istället, TROTS att inte golv listerna är satt än.. men som de verkar kommer de inte bli gjort och jag vill bli klar nån gång å bli fri alla leksaker från vårat sovrum, jag vill ha tillbaka sovrummet! så nu gör jag som jag vill!! ;) Tvätta kan jag ju göra samtidigt! :)
Nu ska jag iaf stänga datan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: