Sur ve!

2010-11-02 @ 07:54:39

Jag vill så gärna göra nåt med barna idag.. skulle vilja baka, åka till fjälls å fika, kasta sten i vattnet, och så vill jag bli helt klar med tvätten, bli färdig med de sista uppe mm, MEN jag känner mig helt orkeslös plus att barna är heeelt loss och då suger dom all energi ur en så när de väl blir lite lugnt här hemma då vill ju jag så klart slappna av lite, så de blir nog inte så mycke alls gjort ;) förutom tvätt å städ då såklart!


Nu sitter jag här å önskar att jag visste vart alla mina raggsckar är för de är fan så kallt inne idag. Jag vill inte ha vinter i år, jag vill verkligen inte de, julen vill jag ha å då får de va kallt de spelar ingen roll för då är jag helst inne och myser med mina kära barn iaf! :) (Karln han JOBBAR hela j**la julen..kul..NÄE!) Jag brukar gilla vintern, MEN inte den extrema kylan som blir, å blir de så kallt som "dom" säger så kommer vi gå fullt påpälsad här hemma i vinter, vi har nämligen världens suraste ve och jag har skit svårt att tända upp här med torr fin ved så ja.. de kommer va kallt här ;)

Oj vad mycke gnäll de är idag!

Haha.. en rolig sak också.. eller ja de kanske inte är så jätte kul, men de gick ju hur bra som helst så.. jo de e kul ;) Albin braka genom sängen imorse, ribborna hade farit i sär så han for i golvet, men han landa mjukt på madrassen så han brydde sig inte, vart bara lite brydd ;)

Skulle ha lagt upp nå bilder kanske.. men får se när de blir! ;)

Nu ska de iaf ställas fram frukost till ongan, vi börjar där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: