Snart så..

2010-11-07 @ 12:24:29

...Japp snart så kan jag känna mig hel igen, Michelle och Max kommer hem i eftermidda :)) Som jag saknat dom, dom åkte till sin pappa redan i Torsdags.. snart snart :)
Igår hade jag som sagt en riktigt världelös dag, visst jag Albin å Maja hade de jätte mysigt, men de va nåt som fattas mig å de lika idag.. å jag vet precis vad det är som fattas!
Men igår kväll när Jan-Olov slutat jobba så åkte vi till Stavre för att hälsa på Björn och Maria, de va som alltid lika trevlig. Konstigt de där, hur rörigt å stökigt de än är där så är de jätte mysigt att komma dit, nu håller dom på bygger om å ut, så de va verkligen jätte rörigt där med alla deras barn å våra mitt i alla röra, men som sagt ändå jätte mysigt! :)
Nu sitter jag här och dag drömmer medans dom 2 små liven sover!
Jag vill så mycket, men jag får det verkligen inte att gå ihop! :( Skrika.. ja de är vad jag vill göra!!

Imorron är de Måndag och då blir det en dag hemma med barna, på Tisdag är det dax för skola och dagis igen efter en veckas lov, får se hur det blir med Albin som har ögoninflammation om det gett med sig eller inte, annars blir han hemma med Maja å mamma..

Äsch! Jag tar tag i tvätten.. har SJUKT mycket tvätt att vika in i garderoberna.

 Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: