Majskrokar

2010-11-23 @ 10:27:19

Ojoj idag är jag tjött  tjött ;) halv 4 vaknade Maja å ville äta, (jag förstog redan igår kväll att hon skulle göra det eftersom hon ätit dåligt under dagen) När hon ätit färdigt å somna om så somna jag givetvis också om, MEN halv 5 då vaknade jag av att J-O väcker mig (?) å säger att Albin va vaken (vilket jag hörde men inte riktigt orkade bry mig i) ;) jag kliver upp å går till han å han sitter å säger "rumpa, rumpa" Jaha tänkte jag har han ont i rumpan igen? Men så va fan inte fallet! Han hade tagit av sig blöjan, kissat i sängen å tagit på sig blöjan igen HELT fel å de gjorde ont i rumpan, så de va bara ta med han gå ner i källarn å duscha han HALV 5 på morron(!) sen gjorde jag välling till han å la han i Majas säng eftersom hon sov i våran säng å vi somande om, och halv 6 sätter J-Os klockor igång å ringer..snark snark!
Men nu är dom stora barna på skola/dagis och Maja sitter å käkar majskrokar så det är iaf lugnt å skönt här hemma ett tag ;)

Jo.. i Söndags gjorde Maja nåt som INGEN av dom andra 3 gjort på mig som bebis, hon kräktes (rätt ordentligt) rätt i ansiktet på mig TACK o LOV så hann jag stänga munnen innan, så av de lärde jag mig.. sjung INTE för Maja för de gilla hon uppenbarligen inte ;)

Näe nu låter det som de är dax att stoppa Maja i vagnen!

Förresten
vilka är det som läser min blogg? Lämna en kommentar, skulle va kul att se :)
Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Hahaha. Gillar hon inte skönsången? ;)

    Jag läser din blogg!

    Postat av: Malin

    Jag läser ju såklart;)

    Postat av: katta

    jag läser den lite då och då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: