Ledig!

2010-11-24 @ 18:04:59

Men fy tusan så je frys! Bara Jan-Olov kommer hem och kan se efter barna så ska jag banne mig ta en snabb dusch innan han måste fara igen, så jag får upp nån värme!

Idag har jag iaf ringt en del samtal ang framtiden.. jag tror de blir bra men de återstår att se om nån vecka eller så.. :)

Ikväll ska J-O fixa 2:orna på bilen som jag måste åka å visa upp imorron när jag lämnat barna på dagis, å jag HOPPAS att jag hinner in innan dom går på lunch rast, hinner jag inte de så har jag nämligen åkt till stan i onödan för kl 13 ska jag va i Myrviken med Maja på hennes 5 månaders kontroll!
Och på Fredag ska jag ta med mig alla barna till frissan, ja Maja hon slipper ett tag till, men det ska bli riktigt kul att se hur det går för pojkarna, det är första gången för dom, Michelle tycker att de är kul att klippa sig, så hon frågar ofta om vi kan åka till Tina å klippa oss, men ja som sagt de ska bli kul å se hur det går för pojkarna iaf ;)

Och ihelgen så tro det eller ej så är Jan-Olov ledig, nu återstår de bara att se hur mycke annat han bara MÅSTE göra då!

Efter ett samtal igår så släppte en liten bit av min "sten" som jag burit runt på, men idag är det precis som att den byggts upp igen! :(

Näe nu ska jag titta på bolibompa med unglurvarna! :)

Sänder även en extra varm kram till Joanna, tänker på dig!

Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: