Kan man?

2010-11-21 @ 17:52:58

Idag lämande jag Albin hos farmor och for in till stan, visste inte riktigt vad jag skulle göra där, men jag vägrade sitta hemma och eftersom jag inte visste vad jag skulle göra så tyckte jag att Albin säkert får de roligare i Kläppe så jag lämna han där, MEN jag åkte till Torvalla å umgicks med Marcus å Maggan som är barnvakt åt världens finaste Nova, och då ångra jag ju såklart att inte Albin följde med, jag får helt enkelt ta med mig alla de mina å fara in nån fler dag :)
Sen for jag till Kläppe å hämta hem en trött Albin och sen hem å invänta karln som lovat att göra middan idag, å de gjorde han, men sen for han igen efter maten :( TRISST är vad de är!!

Nu sitter jag iaf och funderar på om man verkligen kan såra en människa gång på gång Omedvetet? Jag tror att jag egentligen vet svaret på det faktiskt!
Varför är hjärnan så jävla komplicerad för?

Jaja istället för att funderar på det så ska jag fortsätta titta på Pettsson å Findus med Albin (Maja sover) och invänta Michelle å Max som äntligen kommer hem idag! SNART till och med! :))
Ska bli så kul att höra om deras helg, idag va Michelle på bio med Mattias och igår vet jag dom gjorde massa skoj också :)
Näe nu vakna Maja igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: