Julmarknad!

2010-11-20 @ 18:20:37

Sitter hemma.. som VANLIGT, nu med Maja och Albin bara, Michelle och Max är hos sin far ihelgen och idag har dom varit på badhuset :) å karln ja han jobbar å sen ska han va i verkstan!! Men igår umgicks vi iaf en timme ungefär medans vi va på maxi.. alltid nåt ;)
Idag har jag, Albin, Maja å Berit varit på julmarknad i Månsåsen, va inte direkt mycke att se, de vanliga hemstickat å små tjaffs, men vi handlade iaf lite olika kakor av Anna-Maria som hade bord där. :)

Tänk om man kunde få va i ett barns huvud ibland, då skulle jag va i Albin å Majas nu, Albin leker med tomma krydd burkar å surrar massa gojja och Maja tittar på mig å skrattar ;) <3

Näe hade ingen lust med de här ikväll..
Bortsett från mina barn så måste jag säga att livet är bra skit ibland.. ja de är de fan!!

Nu tänker jag leka med barna tills de är dax för dom att knoppa, sen kolla på nån film å vänta tills jag får knoppa!

De kommer aldrig funka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: