Julen och vardagen

2010-11-15 @ 21:51:06

Ja det slog mig nu.. Karln jobbar HELA jul helgen och hela nyår (Nyår kvittar, vi har aldrig firat nyår som ett par)
Men, hur ska jag själv kunna se efter barna som är uppskruvad till max samtidigt som jag ska fixa med maten OCH se till att dom inte sliter upp alla paket ;) men samtidigt längtar jag, de är ju såå mysigt med jul å allt pynt och sen se barna alles utmattad och nöjda av allt nytt å spännande på sena kvällen, de kallar jag myys! :)

Helgen som varit.. jag och barna har bara varit hemma å ritat, lekt, städat å pysslat jo och så har vi ritat, har jag nämnt att jag kan INTE rita? ;) Vi ställde till med lite mys för pappa Jan-Olov i går också, vi gjorde god middag, köpte rosor och gjorde egna "grattis-på-farsdag-kort".

Dagen.. Den har varit en pina till större delen av dagen, Maja har varit så missnöjd och sovit dåligt och jag är helt slut men som tur är så har dom 3 större barna varit rätt snäll idag.. Funderar nu på att fika lite sen krypa till sängs.
Hade tänkt få mig lite sällskap till fikat, men karln har inte kommit hem än, så jag får nog fika själv iaf..

Nä nu blir det fika å sängen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: