Jobb..!!

2010-11-12 @ 14:53:26

Ja karlns jobb de driver mig till vansinne! Han har ju arbetstid från 06:00 till 18:00 varje dag plus 2 jobb helger i rad, sen 2 lediga helger i rad (med jobb som vanligt där emellan) Men nu har han startat eget (Hallen Taxi) så då jobbar han JÄMT, (eller han är borta jämt iaf) nu va de tänkt att han skulle ha en ledig helg, MEN har kommit på att han ska jobba den här helgen och nästa å kanske va ledig helgen därpå istället!! Så idag är ingen bra dag, jag har vidrigt ont i huvet å Maja har varit vaken i natt och sovit som en kratta under dan idag och DESSUTOM så skulle jag köra Max upp på dagis imorse för han skulle se på teater med dom, jag väckte Maja (som nästan precis somna) klädde på barna och gick ut i bilen.. som inte gick att köra! så Max missade teatern och jag väckte Maja i onödan. Sen när Albin skulle sova lunch tänkte jag att jag skulle passa på att vila (för Maja somnat) men så vakna hon givetvis PRECIS när Albin lagt sig, så jag är trött!! Hade verkligen sett att han kom hem ikväll och va ledig sen..
Jag vet de vart gnäll, men de skiter jag i ;)

Nu ska jag fortsätta städa lite..

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: