ipren

2010-11-07 @ 21:39:13

Jag har sån sjuk huvud värk, å har haft heeela långa dan.. inge alls roligt! Så jag funderar starkt på att ta en ipren å krypa ner i sängen å invänta karln.
Idag kom han faktiskt inte bara hem å åt, han va till och med hem å LAGA maten ;) de tycker jag han kan göra lite oftare han är faktiskt GRYM på de! :)

Nu är iaf alla mina go ungar hemma igen!!  :))
Tänkte precis skriva att dom alla ligger å sover i sina sängar, men så hör jag Albin gnälla, har varit lite halv svårt att få han å sova ikväll.

Imorron blir det en promenad upp till grannen med barna för att kolla på en ute bur till Pelle så han kan va ute även i vinter och sen göra en ny playdooh deg! :)

Näe nu ipren, hänga tvätt å sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: