Inblick i min vardag!

2010-11-03 @ 20:14:11

Ännu ett inlägg ;)
Kom på att jag skulle dokumentera våra dagar, kan va kul att gå tillbaka å se sen när de blir ändring.. för de SKA det bli!

05:30 Jan-Olovs klocka ringer
06:30 han far på jobbet, Albin å Maja får välling, Michelle kliver upp å äter frukost som J-O tar fram (skoldagar)
07:00 Barna har ätit upp vällingen och går ner till Max å Michelle som kollar på barnisar.
07:30 Säger hej då till Michelle som går ut till taxin, tar fram frukost till pojkarna
08:15 Gör iordning barna för dagen
08:40 Åker till dagis
09:30 Ger Maja välling å stoppar hon i vagnen för att sova (får se om hon kommer tillbaka till den rutinen igen eller om den är helt borta, är nå lustigt på gång me hon just nu ;) )
10:00 Plockar bort efter morron stöket, sätter på en tvätt å ringer en vän ;)
12-13:00 Vaknar Maja, byter på hon ger hon välling och busar lite
13:40 Åker på dagis å hämtar pojkarna
14:20 Kommer hem till Michelle som kommit från skolan, pratar lite med barna, dom leker ett tag
15:00 Mellis
15:30 Barna leker å jag plockar å stökar ;)
16:00 Funderar på nån midda ger Maja välling å stoppar hon i vagnen
17:00 Börjar med maten
17:50 Jan-Olov kommer hem vi äter
18:30 Allt är bort plockat å vi myser till bolibompa (Ibästa fall är J-O också hemma)
19:00 Michelle, Max å Albin lägger sig
19:15 T V ! ! ! å bus och prat med Maja
20:00 Gör Maja klar för kvällen
20:30 Ger Maja välling å stoppar hon i säng
21:00 Döör av på soffan! :)

Nu göra Maja klar för sängen! ;)

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Va roligt att läsa! Bra idé. Undra om jag ska inspireras =) måste fundera på vad vi har för oss egentligen.

    Postat av: Malin

    Linda, du är verkligen en supermamma. Allt du gör på en hel dag som städar, plockar och stökar, samtidigt som du hinner med 4 barn, förstår inte hur du gör. Jag har ett barn och hinner knappt med hälften av vad du gör:) Du imponerar verkligen på mig. Du är bäst på alla sätt och världens bästa mamma<3

    Postat av: katta

    Hm kommer kläderna ifrån ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: