Gick kanon!

2010-11-03 @ 15:38:58

Bakade bullar med barna precis som jag lovat, å de gick kanon, precis hur bra som helst faktiskt, Albin hade lite svårt att släppa i från sig degen för att göra bullar bara men till slut så ;) Är faktiskt lite små stolt över mig själv :p alla barna va med, samtidigt som jag fixade lunchen och matade Maja och brännde inte en ända bulle :)


Bilder.. ja skulle ha slängt upp nån bild kaske, men de tar ju sån tid så man ids ju inte ;)

Skulle även vilja göra om bloggdesignen lite.. men hur gör man? Dom som finns att välja på här är ju skit tråkiga. Får kanske undersöka saken lite. :)
Nu ska jag försöka få nå vettigt gjort!

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Men åh va du är duktig som bakar med alla barnen! Snacka om supermorsa!

    Ser att du testar nya bloggdesigns =) schysst! I like.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: