fattigARE

2010-11-11 @ 20:09:06

Spenderar ytterligare en kväll hemma själv! :( Ja jag har ju sällskap av en super trött Maja så jag ska inte klaga ;) Dom stora barna sover sen en timme tillbaka :)
Idag har jag å Maja gjort stan medans dom stora barna va på skola/dagis.. kom hem med en hel del idag faktiskt..
Michelle: Vantar, "halsduk" å overall..
Max: Overall, vantar mössa, "halsduk" å skor..
Albin: Skor, vantar "halsduk" å mössa..
Mig: Skor..
Och imorron får Michelle skor :)
Även om de har kostat MASSA pengar idag så känns de så skönt att de är klart å jag känner mig nöjd!
Tänkte lägga in bild på overallerna (dom va så snygg) men jag hittar inte sladden..
Måste nog lägga Maja nu som de låter, de får gå som de går inatt!

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Va skönt med lite vinterkläder. Appropå det. Jag tänkte ta ut Mille å åka pulka. Han borde ju kunna sitta i babypulkan. Men va hade du satt på hans fötter? Jag ångrar att jag slängde Amelias skor från förra året. Jag köpte dom på skopunkten för skit å ingenting, men det var just vad som var kvar av dom efter en vinter, skit å ingenting. Hade du haft tossor eller nån sko? Man vill ju inte att han ska bli kall å blöt om han får lite snö över fossingarna :/

    Postat av: Madde

    Ja, alltså, jag tänker ju inte själv på att han är så stor. Man har ju som vant sig. Det var en bra idé med filten! Så får det nog bli =) Tack för tipset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: