Dagens!

2010-11-02 @ 08:05:31

Dagens humör:

Dagens måsten: Tvätta bla

Dagens vill ha: Nya kläder!

Dagens mående: Inga fel den här gäddan inte ;)

Dagens samtal: Tror jag ska slå Joanna en pling, känns som ett tag sen vi prata nu..

Dagens frilla: Boll.. vad annars ;)

Dagens klädsel: Morron rock, kanske därför jag fryser ;)

Dagens fundering: Har så många så jag tror jag exploderar snart..

Dagens längtan: Umgänge! med en eller flera vänner, skulle även va kul att umgås lite med min karl..

Dagens borde: Massor massor!

Dagens planer: Tvätta, städa, påbörja tömmning av allt skräp här hemma! Får se hur länge Maja accepterar de jag gör ;)

 
                                                 Ja men då ha man gjort en sån här också då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: