Dag 3

2010-11-28 @ 13:08:05

Mina föräldrar!
Mamma Catharina Lundström 49 år, en rätt liten kvinna med ett jäkla humör men ändå lätt till skratt, hon bor i Sanne med sin gubbe Alf-Erik och deras 2 katter, hon jobbar på ett äldreboende i Fåker och har gjort det i många många år :)
Alf-Erik ja.. han är en gubbe på 55år som älskar att busa med djuren och barnen, han jobbar som bergssprängare och trivs med det.
Pappa Melvin Lithner 55 år är en SNÄLL gubbe den snällaste jag vet faktiskt, han bor i Nälden med sin Sonja och deras hund och katt. Pappa han kollar på sporten och tillbringar massa tid i stugan och ute i naturen, min pappa han är väldigt väldigt yr av sig.. ingen koll på nåt egentligen ;) (Sorry pappa)  :)
Sonja hon ja.. hon jobbar som sjuksköterska och pysslar på med alla blommor, och hon precis som pappa spenderar mycket tid i stugan och ute i naturen..

Vart en rätt kort verision av dom, finns väl egentligen huuur mycket som helst att skriva, men Maja tycker inte om när jag sitter vid datan så det blir kort! :)


Nu ska jag funderar ut hur vi ska lägga upp resten av dagen!

                     Hej!

Kommentarer
    Postat av: Joanna

    seedärja! trist de e så jävla långt till sthlm.. borde ju finnas någon i stan som också använder lustgas? lugnande har jag för mej dom flesta har.. hrmm, knepigt det här!

    Sov förresten när du skrev imorse, så jag ringer dej om en stund.. ;)



    Puss

    Postat av: Joanna

    Dej ere faan ordning på!

    Tror tillomed vi skulle kunna bo ilag.. åtminstone fira jul tillsammans!;)



    förresten måste du skriva din adress rätt.. så det står joolinda.blogg.se o inte [email protected] blir som så fel!



    PussPåre!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: