412

2010-11-03 @ 10:19:03

Kort har jag skickat in för framkallning, och då finns de många många fler att skicka in, jag har alltså inte framkallt kort sen Max va liten, så ja de finns en heeel del till som ska tryckas på papp ;) Jag vil ha ALLA nu, vill sätta in i album till oss och så har jag köpt likadana till barna så dom ska få ett varsitt och så vill jag sätta in i ramar och sätta i trappen :)

Haha.. jag sitter å lyssnar när barna leker uppe :)
Michelle "pappa när är vi framme?"
Max "MÄ! jag är ju storebror, vi ska åka på ica maxi" (Max ÄLSKAR att åka på ica maxi)
Albin.. ja han spelar på Michelles data hör jag, men de går inte så bra ;)
De är ju så kul att lyssna på dom.. när dom är sams!

Idag har jag lovat barna att vi ska baka bullar å kärleksmums, säger de nu på en gång.. påminn mig att aldrig mer baka bullar själv med 4 små barn ;) Vi skulle ju egentligen göra de igår när J-O kom hem från jobbet så han kunde ha Maja, men han va sen hem så vi hade fått baka långt in på natten om vi hade gjort de då, så därför blir de idag istället!

Maja förresten.. jag blir så trött, va så himla glad för att hon ÄNTLIGEN blivit bättre, hon va ju väldigt skrikig som bebis men nu dom sista veckorna har hon ju vaarit jätte mysig å fram för allt nöjd, (förutom den veckan hon va förkyld) men nu är de tillbaka igen, bära, bära,bära, jag kan släppa i från mig hon i ca 5 min sen är de pip, gnäll å skrik, och sover jätte dåligt på dagarna gör hon också :(

Nu ska jag ta å sätta igång en tvätt..
Ha en bra dag!

Kommentarer
    Postat av: Malin

    Haha, Max och Nova är ju sjukt lik varandra på många sätt:) Nova älskar oxå att åka på ica maxi:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: