Nu så..

2010-06-23 @ 19:55:59

..kanske det äntligen händer grejer! Jag va in på förlossningen igår för att kolla om jag va mogen nog att bli igångsatt, men dom tyckte att jag inte va tillräckligt mogen så dom gjorde "bara" en hinnsvepning å de va ta mig fan i mig inte att leka med, fy vad ont de gjorde!! Och så sa dom att jag ska komma tillbaka imorron, när allt va klart och jag va på väg hem så kom tankarna ikapp.. varför ska jag komma tillbaka då? Men som tur va så ringde min barnmorska till mig efter nån timme för hon hade sett på datan att jag va in så hon ville ta bort våran tid idag eftersom jag vart upp kollad igår, hursom så frågade jag henne VARFÖR jag skulle tillbaka imorron och som hon fattade på det dom skrivet på datan så ska jag bli igångsatt OM det inte tex är fullt på förlossningen eller om dom fortfarande tycker att jag inte är tillräckligt mogen i dom nedre regionerna, men hon hade svårt att tro dom skulle skicka hem mig.. Jag hoppas hoppas hoppas som tusan nu! Men samtidigt så känner jag på mig att jag kommer få åka hem igen, har inte känt nåt just efter hinnsvepningen mer än att slemproppen har gått. Men om allt går som det ska så kan ju jag sitta å snusa bebis imorron vid den här tiden :))
Nu ska jag mysa lite med Michelle innan hon ska sova, pojkarna är nere hos farmor Berit och ska sova där så jag får sova ostört OM det blir nåt imorron och så slipper jag åka ner dit så tidigt imorron igen plus att jag är förkyld, sova en hel natt är ju bara att drömma om iaf men jag slipper ju vakna av barn iaf! Och det ska bli riktigt skönt :)

Tusen tack Berit för att du alltid ställer upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: