Måndag

2010-06-07 @ 21:11:24

heeela dagen! :) Idag har alla barn varit på dagis och jag har varit helt slut precis hela dan förstår inte riktigt varför, så nå mycke har det inte blivit gjort här hemma MEN jag har iaf tvättat upp lite bebis kläder, jag tror det är dax att fundera ut vad som ska packas ner i BB väskan.. men det kan ju inte va så mycket med tanke på att man ska fara hem direkt nu. :)

Efter att jag hämtat hem barna på dagis så åkte vi till Fåker för att hämta hem syskonvagnen som vi köpt :)

Idag har jag även varit på utvecklingssamtal med Albin.. de gick så där, han sköter sig men verkar inte ha funnit sig i de här med dagis än och det skär verkligen i mamma hjärtat att höra, mina funderingar kring det är många.. ska jag ta bort han från dagis så han får börja när det är dax för lilla syster (Om de nu är de) att börja, finns det andra lösningar eller ska man bara vänta ut han? Ja tankarna är många iaf och det är jobbigt, och det är verkligen skit jobbigt å höra att han inte ler eller skrattar speciellt ofta och han är väldigt svår flörtad, här hemma är han ju en jätte go och glad kille med massa spring i bena :) men samtidigt känner jag att dom timmarna som dom är på dagis BEHÖVS nu för att jag ska orka tiden ut.. :/ men barnas välmående går givetvis ändå först, så jag ska sätta mig ner med min sambo och disskutera det här lite, nåt måste de finnas som vi kan göra.

I övrigt har vi firat Michelle som fyllde 6 år den 1/6, dagen vart jätte bra på alla sätt å vis, hon fick av oss lite nya kläder ett kort spel och de bästa (som hon själv säger) en kanin som hon döpt till Pelle Ottosson! De kom folk heeela långa dan för att gratta hon och hon va så nöjd å helt slut så hon somna på soffan vid halv tio efter dom sista gått och hon hade nattat Pelle.. en riktig toppen dag vart det med fint väder å allt. De ända negativa var att hon drog en jätte vurp på grusvägen med cykeln så hon skrapa upp armbågar å knän :(

Imorron blir det ett barn hemma iaf, stackars lilla Max har blivit förkyld och har feber, så imorron om han inte blivit sämre får han följa mig på MVC, ska bli spännande faktiskt å se om den lille lagt sig rätt nu.. sist jag va iväg låg hon lite snett med huvudet så jag hoppas verkligen hon lagt sig riktigt till rätta å helst också fixerat sig å vill komma ut ;)

Ojojoj det här blev ett långt inlägg.. men men jag skriver för min skull å jag hade tydligen mycket som ville ut nu :)

Men nu sätter jag punkt.
             Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: