FREDAG!!

2010-06-11 @ 21:28:55

ja jag har kommit fram till att fredagar inte är min grej.. skit tråkiga är dom!!

Idag har jag och barna varit hemma heela dan, städa, tvätta, å varit osams de har vi gjort! Karln kom hem från jobbet som vanligt vid sex, efter att han badat barna så for han igen :( de ä så tråkigt att va hemma själv, det är helt okej å skönt ibland, men inte när det blir för ofta, och den här veckan har han haft små saker att fixa varje kväll när barna lagt sig.. så fick jag de sagt! ;)
Imorron hoppas jag att jag har en bättre dag (Albin också för den delen, hans humör idag har varit.. ja USCH!!) men då hotar dom med tok väder istället å vad ska man hitta på då? :) ÄH va fan, jag kan väl se till att få värkar eller så istället, DÅ har jag ju nåt att göra ett tag :p börjar längta riktigt mycket nu efter den lille :)

Jag å Joanna hade en liten plan för heeela sommaren som verkligen skulle va så jäkla kul, men nu efter att ha landat lite i tankarna å fram för allt kommit ner på jorden igen ;) så tror jag nog inte att jag kommer orka det som nybliven 4 barns mamma, men jag hoppas att det finns nån (kanske till och med Joanna?) som tar över våra planer.. :)

Tänkte försöka lägga upp nå bilder men jag vet inte vart kabeln till kameran är så det får bli en annan dag! :)

Sist vill jag gratta Camilla och Henke som fått en liten (läs stor!) Cecilia! :)) GRATTIS!!

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Jaha, men då kanske han blir människa med utan nappen :)

    Det går bra, litet stressigt ibland, det tar väll ett tag innan man har vant sig. Men jag ska ju inte säga nått, jag har ju bara två!

    Och så håller jag med om att det är ett himlarns rännande på killar! Ska det va så svårt att va hemma en kväll!? :)

    Postat av: Madde

    Jo man vänjer sig nog. Jag har redan lärt mig att börja göra iordning oss i tid, men då stressar jag innan över det istället. Vi har otrolig tur, lars jobbar 8-16. Skitabra, plånboken blir tunnare, men det är värt det! Men så var det bilarna ja...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: