BVC

2010-06-10 @ 13:09:12

Idag med Albin på 18 månaders kontroll.. helt sjukt vad tiden går fort, tycker det va nyss han föddes och nu är han redan 1 1/2 år!! Och ska bli storebror å de bara om nån vecka, går in i vecka 38 idag.. meeen så lej jag e på att va gravid den lilla får mer än gärna komma nu, jag har inte haft problem med ryggont å överdrivet mycke sammandragningar med dom andra, men nu.. jäklar vad jag har ont i ryggen den här gången och mycket sammandragningar :( å det är varmt, humöret är inte alls med mig å ja allmänt jobbigt bara.. gnäll gnäll gnäll, men jag har sagt till mig själv att jag faktiskt får gnälla nu ;)

Så nu har jag gnällt av mig :)
Nu ska jag snart åka till dagis och hämta Michelle som gjort sin absolut sista dag på dagis idag innan sommarlov och skolstart! (Stora tjejen) och Max som ska få byta upp till avdelningen för stora barn :) fy vad stora barn jag har :p sen blir det BVC då och kanske en sväng till Sanne för att se vad mamma/momma har för sig en dag som denna, sen blir det hem å ta riktiga tag i städningen, tvätten den rullar på som aldrig förr idag :)

          Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: