Go natt!

2010-12-06 @ 20:18:35

Tänk att de har nästan aldrig varit nå problem på kvällarna att lägga barna, oftast är det bara lägga dom i sängen säga god natt och sen sover dom, men NU då ska det börja tjorvas.. Albin vägrar att somna på kvällarna, jag trodde det skulle gå bra ikväll men ICKE! Den pytte lilla enegi man har kvar i kroppen när barna lagt sig försvinner rätt fort när man måste springa upp o ner, upp o ner och samtidigt måste jag försöka  hålla Maja vaken för om hon somnar för tidigt så blir natten inge bra, jäkla pussel de här!

Ja läget här hemma nu.. det är ja.. riktigt bra faktiskt! Tänk att så mycket som vi har pratat igår och idag har vi inte pratat på flera veckor, så det åtminstone är skönt! Men visst fasiken är det jobbigt hela situationen, ibland går det bra och sen kommer de över en vad som komma skall och då blir man lite lätt deppig, och det är nästan dom små sakerna som är värst, det kan va riktigt jobbigt att tänka på.. tex i sommar.. Rättvik, det är ju VÅRAN semester å ingen annans men i år blir det inte så, Fredagsmyset vi har varje fredag de är ju också våran "grej"
Ja massor av "små" grejor som känns tungt, tack och lov så har vi löst de mesta praktiska iaf utan några som helst problem..
Jag tror det kommer bli bra iaf eller tror.. de KOMMER fan bli bra, de får så lov att bli bra! :)

Men jag tackar för att mina kompisar finns där att prata med, det behövs verkligen i en sån här situation, man måste ju få ventilera å älta.. hur skulle de gå om inte deras öron blöder? ;)

Nu ska jag mysa lite med Maja innan hon ska hoppa ner i sängen!

Joanna.. jag som du kanske märker kommer inte på smyckes partyt.. *suck suck* men J-O va tvungen att va i verkstan ikväll!

Kommentarer
    Postat av: Madde

    Tittade efter er på julmarknaden eftersom att jag också trodde att ni skulle gå...

    Hoppas allt är bra trots omständigheterna. Det är tur att du är en sån stark superkvinna och mamma =)

    Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: