Städa en Lördag

2010-12-18 @ 12:18:38

Städa en Lördag de går emot alla mina principer, helger för mig så ska man umgås, mysa och må gott INTE städa så därför städar och tvättar jag inte under helgen! Men idag/helgen är de skillnad, Jan-Olov är nämligen bara ledig idag och imorron, sen är han inte ledig igen förns.. ja helgen efter nyår kanske, och han har lovat mig å hälpa till med städningen inför jul.. så jag får helt enkelt strunta i mina regler just den här helgen ;)
sen får man väl se om man får nån hjälp, för han va ju givetvis TVUNGEN att åka upp på macken o tippen å kolla (inte röja?!) om de behövdes röjas snö där (näe de är INTE hans jobb) men men, nu sover dom små så då kan jag smita ner i källarn å fortsätta städa där så får jag väl se när han dyker upp å hjälper till..


Näe nu är de bäst jag stänger av här innan jag skriver nåt jag kommer ångra ;)

Ha en bra dag på er!

Kommentarer
    Postat av: sonja och pappa

    Hur gick det med städningen vi tror du fick göra det själv eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: